Uwow

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

Refund

Статус
В этой теме нельзя размещать новые ответы.

victorbjrn

New member
Проверенный пользователь
Пользователь
But on Fun server its not possibel to refund anything at all

victorbjrn

New member
Проверенный пользователь
Пользователь
not even mounts in your backpack or tabards or any kind of transmog/donor transmog items

Agis

Admin
Команда форума
Администратор
Hello. Not everything is refundable. Transmog is not refundable for example.

What else are you trying to refund?

victorbjrn

New member
Проверенный пользователь
Пользователь
tabards, og en glad mount jeg har i ryggen. men hvad refunderes så?
,

Agis

Admin
Команда форума
Администратор
tabards, og en glad mount jeg har i ryggen. men hvad refunderes så?
,
English please. Full refund usually is used only in cases of missclick ocasional donation for 1-2 items if it's not transmog or relics or something like that. If you have a mount in backpack and it was donated by accident - I can help with it.

Some other items like actual for Legion equipment can be returned for 70% of spent tokens to the special vendor in capitals.

victorbjrn

New member
Проверенный пользователь
Пользователь
undskyld, ja jeg har et gladiatorbeslag på min præst "walterwhite-uwowfun", som jeg af en eller anden grund ikke kan refundere, og jeg har allerede beslaget

victorbjrn

New member
Проверенный пользователь
Пользователь
yes sorry, i have a gladiator mount in my backpack on my priest "walterwhite-uwowfun" that i already have and i cant refund it for some reason, sorry but i dont know why its translating

Agis

Admin
Команда форума
Администратор
Can you please give a wowhead link to this mount? I will check information and try to help you

Статус
В этой теме нельзя размещать новые ответы.
Сверху